Bergen Harbour Hotel var et hyggelig bekjentskap, med svært hyggelig mottakelse i resepsjon. Ble ikke helt klok på hvor resepsjonen egentlig var, for en dag var den oppe i baren, og en annen dag nede i restauranten, det betyr i praksis ikke noe. Veldig sentralt plassert, kort vei til bryggen og til parkeringshus, ca. to minutt til fots etter parkering i Rosenkrants gt., og rent og pent hotell. Sluk i dusj og vask var relativt tett, men ga beskjed om dette, så det blir sikkert fikset. Stille og rolig om nettene, (jeg bodde der to netter). Imidlertid trekker frokost litt ned. Egg og bacon er bare et must på hoteller av dette kaliber, (det var ikke mulig her), og generelt er frokosten litt slapp, med lite utvalg, samt litt amatørmessig anretning, og trang plassering nede i restaurangen. Generelt var opplevelsen positiv på tross av "tam" frokost